zaterdag 27 april 2013

Week 13

Het dak van de "Maternity Ward" gemaakt te worden. Daarvoor is wat meer kundig personeel nodig uit Kampala, daarom verblijven er deze weken wat nieuwe mensen in het Guest House.

Kinley is donderdagmorgen vertrokken, en ik ben nu dus de enige "Mzungu" hier. Voor ze weg ging nog een aantal keer langs de huizen in de buurt gegaan om kleding en sieraden uit te delen de de Amerikaanse vrijwilligers die hier waren daarvoor hadden achtergelaten.

Zondagmiddag een wandeling gemaakt in de omgeving en ook weer eens wat foto's gemaakt die ik met jullie zal proberen te delen. Was goed om weer eens wat meer van de omgeving te zien en had ook het idee dat de wandeling me goed deed, maar voelde me bij terugkomst toch niet zo lekker. Dat bleef helaas aanhouden en pas woensdag voelde ik me echt weer oké.

Niet dat ik niets heb kunnen doen deze week, al blijft het op het moment zoeken naar activiteiten. Veel van mijn activiteiten bestaan uit computerwerk op het moment, informatie zoeken, lezen en schrijven. Belangrijkste afgelopen week was dat ik een Grant heb opgestuurd om geld te krijgen voor het hygiëne programma wat ik wil opzetten. Ben tegelijkertijd bezig met andere ideeën, maar die zijn nog in een veel vroeger stadium. 

Huis Bukibra met creatieve regenpijp



Geen opmerkingen:

Een reactie posten