maandag 4 maart 2013

Rustige week

De generator werkt niet. Dat is een van de redenen dat ik nu pas wat schrijf, in plaats van in het week-end. Ik moest mijn batterij sparen. Vandaag is mijn laptop ergens anders opgeladen, maar hoop dat de generator snel wordt gemaakt. Geeft wel gelegenheid om wat meer te kaarten. We spelen een spel dat erg lijkt op pesten.

Heb trouwens ook niet heel veel te melden, het was een rustige week. Ik probeer wat op te zetten wat betreft gezondheidsvoorlichting en andere dingen te regelen voor het Medical Centre, maar dat gaat nog moeizaam. Langzaam worden er wel dingen geregeld maar heb op het moment nog geen goede dagbesteding. Zeker als ik mijn computer niet veel kan gebruiken. Ben dus ook veel aan het lezen, een beetje aan het schrijven en dus kaarten. Probeer verder ook rond te kijken bij het Medical Centre, maar kan me daar niet echt nuttig maken. Is even doorbijten voor mij, maar ik denk ook heel leerzaam.   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten